Profil

Schaumburg Regnskab er en moderne bogholderivirksomhed beliggende i Århus. Schaumburg Regnskab har lavet bogholderi siden 2006.  Vi har derigennem opbygget en del viden og erfaring indenfor vores område. Vi er samtidig fuldt med tiden og har omfavnet den udvikling, der har været på vores område hvad angår digitalisering. Derfor kalder vi os en moderne bogholderivirksomhed.

De fleste af vores kunder ligger i stor-Århus. Men vi har også en del kunder i København. Vi udfører arbejdet fra kontoret i regnskabsprogrammet e-conomic med elektroniske bilag. Vores regnskabsansvarlige i firmaet har hver deres faste kunder, som de servicerer. Vi sætter en dyd i at være kundens bogholder. Det indbefatter hurtige svartider og at vi lægger os i selen for at være til rådighed, når kunden har brug for det.

Mission

Vi vil være din virksomheds bogholder, der med et tæt samarbejde og skræddersyede digitale løsninger giver dig opdaterede regnskabstal til at styre din virksomhed.

Vores mission er at være virksomhedens bogholder med et højt niveau af samarbejde og kommunikation.

At udnytte muligheder for digitalisering til at skabe værdi for både kunden og for os. Endvidere ønsker vi løbende at bidrage med opdaterede regnskabstal til virksomhedens økonomiske styring samt rådgivning indenfor vores område.

KITZA BOISEN

Regnskabsansvarlig
kb@rvsb.dk
Tel: 69 13 51 73

SØREN MATHIASEN

Projektansvarlig

JOHN IVERSEN

Regnskabsansvarlig

HENRIETTE KRAGELUND

Regnskabsansvarlig
hk@regnbog.dk
Tel: 30 54 83 52

NATALIE KNUDSEN

Regnskabsansvarlig
nk@rvsb.dk
Tel: 69 13 51 75

LOTTE POULSEN

Regnskabsansvarlig
lottesregnskab@outlook.dk
Tel: 30 53 01 35

ISABELLA LAURSEN

Regnskabsassistent
il@rvsb.dk
Tel: 86 20 13 36

JAN BENDTSEN

Jan er medstifter af firmaet. Han trækker på over 30 års erfaring med økonomi og administration. Jan er senior regnskabsansvarlig og har sin egen portefølje af kunder, som han servicerer.

Klaus Schaumburg

Klaus Schaumburg er medstifter af firmaet og har mere end 10 års erfaring inden for området. Klaus står for nye kunder og skaber relationer gennem netværk. Klaus står som senior regnskabsansvarlig for indkøring af nye kunder med opsætning af effektive bogføringsrutiner og IT. Klaus er superbruger i e-conomic og har stor forståelse inden for både bogføring og regnskabsmæssige problemstillinger. Klaus har egen kundeportefølje, som han servicerer ude hos kunderne og in-house.

KITZA BOISEN

Kitza Boisen er regnskabsansvarlig og har sine egne kunder, som hun styrer bogholderiet for. Det spænder fra full-service kunder, hvor hun står for alle funktioner i bogholderiet til mindre opgaver for selvstændige. Kitza har oparbejdet en del viden inden for området løn. Leverer supergod service til sine kunder.

SØREN MATHIASEN

Søren er interim-ansat hos os og arbejder for en større italiensk kunde, som vi har haft siden deres opstart i Danmark i 2015. Sørens spidskompetencer er økonomistyring og hands-on-regnskab for udenlandske firmaers projektorganisationer i Danmark. Indenfor dette område kan Søren også yde konsulentbistand eller direkte eksekvere virksomhedsregistrering, myndighedskontakt af enhver art, HSE (sikkerhed & arbejdsmiljø), HR-ledelse og lønadministration. Blandt andet har Søren lang erfaring med indkvartering og registrering af udstationeret personale, samt etablering af lokaler og lokalt leverandør-netværk. Søren taler en del forskellige sprog: italiensk og engelsk flydende, tysk på højt niveau, fransk og brasiliansk på taleniveau – og kan da også gøre sig lidt på norsk, svensk og russisk.

JOHN IVERSEN

John Iversen er HD i regnskabsvæsen. Han har en fortid i revisionsbranchen som revisorassistent og endvidere erfaring fra senere ansættelser som bogholder og controller. John er regnskabsansvarlig for sin egen portefølje af kunder, som han servicerer.

HENRIETTE KRAGELUND

Henriette er uddannet HD-R. Hun har været konstabel i søværnet. Derudover har hun en baggrund som revisorassistent i revisionsbranchen. Hun er i dag freelance bogholder og har faste kunder for Schaumburg Bendtsen.

NATALIA KNUDSEN

Natalia Knudsen er cand.merc.aud. og kommer med en baggrund som revisorassistent i revisionsbranchen. Natalia har sin egen kundeporteføjle, som hun betjener og rådgiver hos os.